nl | fr
 

“Dat BOFAS een transparante en efficiënte organisatie is, is mede te danken aan ons online systeem waar onze mensen steeds toegang toe hebben. Wanneer een aanvrager belt over de status van zijn dossier, kunnen we onmiddellijk feedback geven over de specifieke fase waarin zijn dossier zich bevindt. Ook vragen uit de hoek van de overheid kunnen we snel behandelen. Dat biedt een enorme meerwaarde voor de diverse partijen waarmee BOFAS samenwerkt.”
Peter Froidmont, IT-verantwoordelijke bij BOFAS
VOORUITZICHTEN

Agenda voor de toekomst: einddatum van 2019 in het vizier

BOFAS zal alles in het werk stellen om de vastgelegde einddatum van 2019 voor de uitvoering van het volledige project te halen. De vzw engageert zich om de laatste saneringsdossiers op te starten in 2014. Voor de daaropvolgende jaren zal BOFAS zijn saneringsprogramma degressief bijstellen, waarbij vanaf 2017 de focus meer zal liggen op in-situprojecten en de verdere opvolging en afhandeling van terugbetalingsdossiers.